Marketing & Sales voor de horeca deel 2

Boek

Prijs
€ 37,00
Voorraad
Beschikbaar
ISBN
9789074625586
Uitgever
SVH
Aantal
In winkelmandje
Verzending binnen 1-2 werkdagen.

LET OP: UITLOPEND PRODUCT

 

Het theorieboek Marketing & Sales voor de horeca deel 2 behoort tot de PlanBoek methode. Het is een naslagwerk en doe-boek voor managers/ondernemers horeca (niveau 4) en biedt een brede theoretische basis over het onderwerp marketing & sales in de horeca.

 

Van dit boek hebben we er nog enkele op voorraad. Bestel dit boek alleen, als je al in bezit bent van deel 1, bestel anders het nieuwe leermiddel via deze link: Marketing en sales.

In dit boek maak je kennis met de marketingstrategie en marktgericht ondernemen. Je leert hoe je de mogelijkheden van de 6 P’s kunt inzetten als basis voor een bedrijfsplan. De theorie uit dit boek is een goede basis voor het uitvoeren van commerciële activiteiten. Met de opdrachten en controlevragen in het boek, oefen je de theorie en test je of je de stof beheerst. Met de code in het boek krijg je toegang tot het bijbehorende online materiaal: films, extra (praktijk)opdrachten en handige tips. Dit boek hoort bij en is een vervolg op Marketing & Sales deel 1.

 

Marketing & Sales -  deel 1 (niet meer verkrijgbaar)

Deel 1 is op dit moment niet meer verkrijgbaar in de webshop. Mocht je toch nog in het bezit willen komen van deel 1, stuur dan een mailtje naar sales@svh.nl. Het nieuwe leermiddel vervangt beide delen. Bestel het nieuwe leermiddel hier: Marketing en sales.

 

 

Marketing & Sales voor de horeca deel 2
Boek
€ 37,00
In winkelmandje