Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan ga je hiermee akkoord. Lees onze gebruikersvoorwaarden en privacyverklaring voor meer informatie.
Sluit

Marketing & Sales voor de horeca deel 1

Het theorieboek Marketing & Sales voor de horeca deel 1 behoort tot de PlanBoek methode. Het is een naslagwerk en doe-boek voor managers/ondernemers horeca (niveau 4) en biedt een brede theoretische basis over het onderwerp marketing & sales in de horeca.

In dit boek maak je kennis met het marketingconcept, de bedrijfstak horeca en verschillende bedrijfstypen. Daarbij hoort natuurlijk ook het bestuderen van consumentengedrag en het maken van omzetprognoses. De theorie uit dit boek helpt je dus bij het analyseren van de aanbod-, en vraagzijde van de horecamarkt.

Met de opdrachten en controlevragen in het boek, oefen je de theorie en test je of je de stof beheerst. Met de code in het boek krijg je toegang tot het bijbehorende online materiaal: films, extra (praktijk)opdrachten en handige tips.

Deel 2
Bij dit boek hoort ook Marketing & Sales deel 2. In deel 2 ga je verder en maak je o.a. kennis met de marketingstrategie en marktgericht ondernemen. 

Lees meer Sluiten
€ 35,00
Voorraad
Beschikbaar
ISBN 9789074625579
Druk 3e druk, 2018
Uitgever SVH
Pagina's 236
Aantal
In winkelwagen
Levering binnen 2-4 werkdagen
(afhankelijk van PostNL).
Ook interessant voor jou:

Het geheime ingrediënt dat ben jij.